Buggina


Přestože jsou bugginy částečně příbuzné se čtyřkolkami, testovaný CFMOTO Gladiator Z1000 Sport, tím že je vybaven namísto řídítek volantem, splňuje všechno potřebné pro nadšené řidiče, kteří mají rádi zábavu na čtyřech kolech. Navíc je i relativně cenově dostupný. Přestože s tímto vozidlem na dálnici není vjezd dovolen, na běžných silnicích a hlavně v terénu s tvrdým povrchem, protože je homologované jako traktor, lze zažívat příjemná dobrodružství. Je sice možné veřejné komunikace brázdit rychlostí elektronicky omezenou na 60 km/h. Ale při jízdě mimo ně lze omezení deaktivovat, což většina jezdců využívá.

Zábava na čtyřech kolech

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport je nejen naprostým designerským unikátem. Který je nejen odvážný, ale i originální. Navíc je vybaven tou nejmodernější technologií i výbornou ergonomií. Zajišťující řidičům jak jednoduché, tak intuitivní ovládání. Které jim jeho ovládání usnadňuje. I proto, že do jeho výbavy patří extra výkonný a silný dvouválcový motor. S moderním, technicky vyspělým podvozkem. Přinášejícím úplně novou dimenzi této zábavy. Startování se provádí elektrickým startérem. 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC dokáže vyvinout maximální výkon 59 kW/7500 otáček. Homologován je pro dvě osoby s maximální tažnou sílou 400 kg.

Závody

Speciální výbava, která lze k CFMOTO Gladiator Z1000 Sport dokoupit, je v zimních měsících téměř nezbytná. Ručně vyráběné kabiny,  disponující topením a rovněž  předními okny, která jsou částečně výklopná, opatřena stěrači. I když otevřenou verzi někteří řidiči používají i v nevlídném počasí. Odůvodňují to tím, že v nástavbě dochází k zamlžování oken a tím i horší viditelnosti na cestu. A rovněž rachot motoru je v kabině zesílen. Záleží na každém majiteli, čemu dá přednost. Po první jízdě budou určitě všichni rádi, když budou vysedat v čistém oblečení. A na kost nevyfoukaní. Nejlepší, co je potřeba udělat, využít šanci na zkušební jízdu a poté se rozhodnout.